piątek, 1 marca 2013

Poszukiwany, poszukiwana...

Może ktoś ma sprawdzone miejsce na wakacje nad morzem? Szukam czegoś raczej w okolicach Mierzei Wiślanej. Zawsze jeździliśmy do Dębek, ale ceny tam są w tym momencie kosmiczne. 

Moja drużyna składa się z dwóch sztuk dorosłych i niemowlaka, więc szukamy czegoś z kuchnią. Najchętniej wynajęłabym maleńkie mieszkanie na 3 tygodnie. Przyznam, że cena odgrywa ogromną rolę.

Jeśli ktoś coś mógłby polecić byłoby cudownie. Jeśli w tym roku zostanę w Warszawie na lato mogę oszaleć :(


8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię Białogórę, co prawda jest kawałek nad morze, ale można przez las lub jest "deptak" do samej plaży. Niestety noclegu nie polecę, ponieważ jestem z Trójmiasta i przyjeżdżamy sobie na jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mogłabym żyć bez morza ... Szczególnie po sezonie jest zniewalające, nie wspomnę o zimie ... ach!

      Usuń
  2. Joanno, jakiś czas temu i ja mężem i kilkuletnim synem zachciałam polskiego morza, a z tych plażujących nie jestem. Oczywiście tylko był problem miejsca i kosztów. Wybrałam więc po pociągającej nazwie miejscowości - Jantar. Wtedy to była miejscowość spokojna, wręcz senna. Przemiła gospodyni zdradziła nam skrót nad morze (ok. 800 m), przez nieczynne torowisko i las. Czułam się tam jakbym była dzieckiem. Nie wiem jak wygląda to obecnie... . Wynajęliśmy pokój dla nasze trójki w domku jednorodzinnym, mieliśmy dostęp do łazienki i kuchni, i pusty dom, podwórko, bo gospodarze prawie cały dzień byli nieobecni. A my byliśmy jedynymi gośćmi. Za ogrodzeniem łany zbóż... Miło wspominam ten pobyt... Nawet chyba mam jeszcze gdzieś nazwisko Gospodyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny właśnie te dwie miejscowości rozważam. W Białogórze bywaliśmy na spacerach plażą z Dębek. A Jantar jakoś tak nam wyszedł.

    Ja Bałtyk kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))) i jeszcze ... niezapomniana była improwizowana wyprawa, spacer wlaściwie, brzegiem Morza do ujścia Wisły...

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja Ci Kochana nie pomogę raczej, nie byam w tamtej okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja serdecznie polecam Jastarnię i Szypra (http://www.facebook.com/JastarniaSzyper?ref=ts&fref=ts) !
    Co prawda nie wiem czy z kuchnią, ale gospodarze cudowni i wspaniali!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)