czwartek, 28 lutego 2013

Eksperymenty nie do końca udane i akcja dla Panów

Zachęcoan zdjęciami na Pintereście, ale też przez Madeleine z Jedz, Czytaj, Kochaj zrobiłam sobie kubek. niestety coś poszło nie tak i rysunek się zmywa ( a może to poświęcenie Pani, która sprząta u mnie w pracy...). Ogólnie idea bardzo mi się podoba, tylko coś schrzaniłam. Cóż, nie wszystkie eksperymenty kończą się sukcesem. 



Namalowałam wąsy bo: są zabawne, eleganckie, modne. I do tego jeszcze mogą być hodowane w szczytnym celu!


Movember to akcja, którą kilka lat temu przywiozła do mojej pracy jedna z koleżanek. 
Panowie na całym świecei hodują WĄS - czemu?  Twórcy akcji chcą zwiększać świadomość dotyczącą problemów zdrowotnych mężczyzn, zwłaszcza związanych z nowotworem prostaty.

Idea wartościowa, a widok wąsatych kolegów - bezcenny ;)



3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)