czwartek, 7 lutego 2013

Pączki Day

Pączki Day - tak sie mówi u mnie w pracy na Tłusty Czwartek. Może nie uwierzycie, ale jestem silna i nie zjadłam ani jednego! Sama wyglądam jak pączek - to wystarczy :)

Chociaż czuję się trochę niewyraźnie z tego powodu, bo według Garfielda:





Dziś moje kolczyki z Trio from Rio znalazły nowy domek. Jakie to miłe dzielić się swoją pracą z innymi.Przyznam, że fajnie jest słyszeć: zrób mi proszę wisiorek/kolczyki/bransoletkę. Teraz te wszystkie zamówienia trzeba zrealizować!

9 komentarzy:

  1. Nie żałuj sobie i skuś się na jednego :) Garfield ma rację :)

    A tak w ogóle to zostałaś przeze mnie otagowana info tutaj: http://freeismylive.blogspot.com/2013/02/zatagowana.html
    zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się już dzisiaj najadłam pączkami i oponkami :D ostatecznie bardziej przemawiają do mnie oponki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany! zapomniałam :(
    ani jednego pączka
    muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajadaj pączki! Ja zjadłam i jeszcze na mnie jeden czeka tylko najpierw naparzę pysznej kawy!
    Trio from Rio naprawdę piękne więc niedziwne, że znalazło dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to, ani jednego pączka?! To niemożliwe?! Ja zdecydowanie nie jestem fanką pączków, a zjadłam wczoraj 3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zaparłam i nie zjadłam. W sumie nie było trudno bo też nie jestem fanką pączków :)

      Usuń
  6. "...sama wyglądam jak pączek" hehe dobre!
    Ja zjadłam 6 :o no naprawdę. Niewiarygodnie, ale prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się nie ma co śmiać, tu trzeba płakać!

      A 6 pączków - wow :)

      Usuń
  7. ja zeżarłam chyba ze 12 mini gniazdek;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)