środa, 5 grudnia 2012

CANDY - zrób sobie prezent na Gwiazdkę

Chciałam Was dziś zaprosić na moje pierwsze CANDY. Pora na prezenty wręcz idealna:)



Do wygrania jedne z moich sutaszowych kolczyków. Uważam, że najfajniejsze są prezenty niespodzianki, tak więc zdjęcie fantów zostanie ujawnione wraz z ogłoszeniem zwycięzcy. 

Zasady mojego CANDY:

* Zapisy trwają od  dziś do 16 grudnia, macie czas do południa. Losowanie zwycięzcy tego samego dnia. W ten sposób Poczta Polska będzie miała szansę na dostarczenie prezentu przed pierwszą gwiazdką w Wigilię. 

* Jeśli masz ochotę na sutaszowy prezent, proszę zostaw komentarz pod tym postem. W ten sposób trafisz na listę biorących udział w zabawie.

*  Zamieść podlinkowany banerek czyli zdjęcie powyżej na swojej stronie.

* Dla chętnych: zostań obserwatorem mojego bloga. Nie jest to warunek konieczny do wygrania CANDY, ale będzie mi bardzo miło. Obserwatorzy mogą liczyć na dodatkowy prezencik:) 


ZAPRASZAM!!!




40 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zapisuję:) Obserwuję już jakiś czas i chociaż niewiele komentuję to zawsze lubię sobie podglądać Twoje piękne dzieła. Banerek w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. I za udział w zabawie:)

      Usuń
  2. Byłabym wniebowzięta, gdyby udało mi się wygrać wykonany przez Ciebie sutasz, zachwycam się nim od samego początku :)
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością będę czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią biorę udział w rozdaniu :) lubię prezenty niespodzianki, a gdyby udało mi się wygrać, to byłby to mój pierwszy taki nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staję z przyjemnością w kolejce:) Byłam grzeczna przez cały rok, więc może zasłużyłam na prezent;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam i znikło :(

    A napisałam że marzę o jednej z Twoich prac
    i Zgłaszam się
    Mam Cię na oku...znaczy obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy dostałam:) Dzięki Obserwatorko :D

      Usuń
  6. marzę o takich kolczykach więc byłby to idealny prezent dla mnie
    z radością zapisuję sę na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz piękną biżuterię dlatego baardzo chętnie zapisze się na Twoje candy :) Dziękuję za zaproszenie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście nie mogłoby minie zabraknąć , Twoje sutaszki uwielbiam a niespodzianki wprost uwielbiam :)
    więc ,,grzecznie''ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja z chęcią się zapiszę:)

    Banerek już na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoją biżuterie więc jak mogłabym się nie zapisać! Staje w kolejce.Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się nie zapisać, bo Twoje stworki są śliczne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie! Śliczności robisz więc nie zgłosić się to grzech:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie, chetnie wezmę udział, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem jestem, chętna :D na kociaka w worku :D::DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakież cuda można znaleźć łażąc bez celu od bloga do bloga:) Zachwyciły mnie Twoje prace, więc jeśli jest okazja by jedną z nich zdobyć, zapisuję się czym prędzej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie biorę udział! :) Banerek zaraz wstawiam na blogu :) A pomadki celia i kosmetyki miyo zwykle znajduje w jakiś małych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie dołączę się do loterii. Bloga mam od niedawna, ciągle jest niedopracowany, dlatego zwiedzam inne, podziwiam i uczę się...Baner umieszczam na http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/. Zapraszam. Oczywiście zostaję ,,obserwatorem,,.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja chętnie się przyłączę. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie się zapiszę na Twoje Candy, dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym w końcu na własne oczy zobaczyć te cudeńka!
    Choć nie mam bloga i nie moge podlinkować, zapisuję się do grona obserwatorów jako Sylwia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Twoje imię trafi do maszyny losującej :)

      Usuń
  21. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzę o sutaszowym komplecie, więc z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż... Grzechem byłoby Asiu nie skorzystać :)

    Więc ustawiam się w kolejce.

    No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  25. Cichuteńko, na samiutkim końcu przycupnę i ja, aby móc zgłosić chęć udziału w Twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło mi odwiedzić imienniczkę. Banerek na uolinki.blogspot.com
    Obserwuję jako ja:) Ostatni będą pierwszymi czy jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że zdążyłam jeszcze:) Oby sie udało:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję wszystkim za zapisanie się na candy, losowanie dziś wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy jeżeli jeszcze nie było losowania to można się ustawić w kolejce????
    Bardzo bardzo proszę :)
    Blogaska Twojego obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę posta z informacją o wygranej :( Ale zostań u mnie, na pewno jeszcze będę rozdawać prezenty.

      Usuń
  30. Też przegapiłam...może załapię się na następne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)