piątek, 30 listopada 2012

Chinatown

Ostatnio toczę nierówną walkę z czasem. I niestety chyba przegrywam sromotnie. Zwłaszcza, że czas ma groźnego sojusznika - mojego synka. Młody dżentelmen ostatnio strasznie imprezuje dniami i nocami, a ja zaczynam przypominać postać z "Nocy żywych trupów". Ale trudno nie być podekscytowanym do granic możliwości, gdy nagle okazuje się, że potrafimy przeturlać się na brzuszek i już PRAWIE siadać:).

Ale w międzyczasie udało mi się dokończyć kolczyki. Nazwałam je Chinatown:) Lakę kupiłam na Giełdzie Minerałów i Biżuterii, reszta jakoś się uzbierała. Bardzo bym chciała wrzucić tu fotki jakie zrobiłam kiedyś w Chinatown na Nowym Jorku, ale niestety jakiś czas temu straciłam całe archiwum fotograficzne :( Morał z tego jest następujący: ZAWSZE miejcie zapasową kopię takich ważnych pamiątek.






A na koniec jeszcze "reklama". Wszystkich łasuchów, wielbicieli dobrej kuchni i ogólnie dobrego jedzenia zapraszam na bloga mojej przyjaciółki figasmakiem.blogspot.com. To od niej dostałam przepis na pyszne pierniki, które upiekłam w weekend. Dzięki niej spróbowałam też najlepszego mohito na świecie.

Somoja dopiero zaczyna przygodę z Blogosferą, ale wiem, że ma dużo fajnych pomysłów. I zna się na rzeczy, bo zawodowo zajmuje się kuchnią :).

14 komentarzy:

  1. Świetne! Nie chcę Cię martwić, ale doba skurczy się jeszcze bardziej jak zacznie się przemieszczać :) (wiem, bo mój właśnie z etapu chodzenia przechodzi do biegania :)) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jakoś łatwo mi w to uwierzyć. Powodzenia w biegach.

      Usuń
  2. Śliczne. Kopia zapasowa to w czasach e-dzisiejszych podstawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja musiałam nauczyć się tego na błędach:) Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  3. Dziękuję Ci Kochana! Z przyjemnością nakarmie i napoje wszystkich łasuchów, ktorzy do mnie trafią :D

    Somoja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie uszyte, smaczna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo
    i jak pięknie teraz u Ciebie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie do końca jest tak, jak bym chciała, ale widzę dla siebie światełko w tunelu :)

      Usuń
  7. pięknie i starannie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne. Podoba mi się nowa szata bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki! Sama też robię biżuterię, ale nie tak ładną, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)