wtorek, 11 czerwca 2013

Tekstylni, Chałupy i Afryka

Miało być kolorowo i jest. Kształt wyszedł nieco inny niż pierwotnie planowałam, bo jak zwykle moja miarka w oku zawiodła. Ale co się odwlecze... Przypuszczam, że jeszcze się pobawię w te sznureczki. Wybiorę jednak grubszą bazę, poza tym chcę wypróbować możliwości miedzi i oksydy.



Ponieważ dawno nie bawiłam się w konkursach to wystawiam mój tekstylny naszyjnik w Kreatywnym Kufrze w ramach wyzwania Tanzania. 

Pozdrowienia dla wszystkich!

P.S. Hasło tekstylni przywołało mi ten hit:

Jak co roku w Chałupach, gdy zaczyna się upał, słychać wielki szum. 
Można spotkać golasa, jak na plaży w Mombasa golców cały tłum. 
Znów się będą rozbierać, Miss-Natura wybierać, przez wieś przebiegł dreszcz. 
W krzakach siedzą tekstylni, gryzą palce bezsilni, zaklinają deszcz. 


Chałupy welcome to, Bahama Mama luz, 
Afryka dzika dawno odkryta - Chałupy welcome to. 
Chałupy welcome to, suń of Jamaica blues, 
Polish Barbados i Galapagos - Chałupy welcome to. 


Biorą namiar na plażę ci tekstylni nudziarze, chcą opalać sztruks. 
Jak rozpędzić dzikusy? Może sadzić kaktusy? Przejdzie im ten luz. 
Niepotrzebny nam ubaw, jak na jakichś Bermudach, strach już z domu wyjść. 
Robią wszystkich w bambusa, przydałby się z lamusa choć figowy liść. 


Chałupy welcome to... 

20 komentarzy:

  1. Tez marzy mi się taki naszyjnik, ale nie mogę "zmusić" siostry aby w końcu mi taki zrobiła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sama ;) Naprawdę fajna zabawa, a materiały dostaniesz w każdej pasmanterii.

      Usuń
  2. Kolory wakacyjne (już niedługo :)))) Życzę powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na słoneczne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. eeej.. fajne
    akurat do letnich kreacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wakacyjny naszyjnik :) mi się bardzo podoba, orginalny i pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinterest - nieocenione źródło inspiracji, plus odrobina własnej inwencji.

      Usuń
  6. Za każdym razem kiedy widzę takie piękne naszyjniki albo bransoletki, to mam ochotę je sobie wreszcie sama zrobić. Twój jest taki energetyczny, że w sobotę muszę się wziąć do roboty i uwaga - zrobię to. Wiem, że nie będzie taki piękny jak Twój, ale postaram się :)
    Cudny!
    pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee taaam, wystarczy iść do pasmanterii i zaszaleć przy wyborze kolorów

      Usuń
  7. Oto jeden z moich faworytów w KK :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio sznureczki i niteczki mnie fascynują. Mam nadzieję, że niedługo coś się uda tutaj zaprezentować.

      Usuń
  8. Ach, co za wspaniałe kolory!
    Nastrój na blogu też niesamowity.
    Pozdrawiam.
    Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik świetny! Idealnie pasuje do piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny naszyjnik! Piękne żywe kolory!
    Zajrzyj www.letthemwear.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)