środa, 3 kwietnia 2013

3xP czyli postanowienia, porządki i poszukiwania

Jakoś tak nazbierało sie tych rzeczy na P. 

Pierwsze P - POSTANOWIENIE

Uroczyście i publicznie postanawiam: pisać więcej. Od zawsze miałam problem ze zbyt lakonicznymi wypowiedziami. Teoretycznie wiem, że nikt nie siedzi w mojej głowie i jeśli nie wypowiem na głos swoich myśli, nie powinnam oczekiwać, że ktoś je odgadnie. 
Jak myślicie jake postanowienie na poczetek jest dobre? Zacząć od 1000 znaków, potem dojść do 2000? Ciekawe, czy ktokolwiek poza mnę będzie w stanie przeczytać. Mam nadzieję, że Was nie zanudzam?


Drugie P - PORZĄDKI

W nowej rodzicielskiej rzeczywistości cały mój świat się zmienił. Jest dużo intensywniejszy. Więcej jest uczuć, radości, ale też zmartwień. A czego jest mniej? CZASU, a w związku z deficytem czasu mam więcej bałaganu... Codziennie mówię sobie, że w końcu coś z tym zrobie. Dziś natknęłam się na wyzwanie na blogu Madeleine:




Zobaczymy, czy uda mi się zorganizować prznajmniej mój biurkowy warsztacik. Jeśłi odniosę sukces moze uda mi się coś nowego uszyć lub wypleść.

Ostatnie P - POSZUKIWANIA

W trakcie codziennych wypraw w niezmierzone odchłanie internetu po raz kolejny dotarłam do Deviantart.

I tym razem spędziłam tam nieprzywoicie dużo czasu. Założyłam też konto. Dzisiaj poszukiwałam efektów do photoshopa - odkryłam kolejne narzędzia w PS - actions. Nie mogę się nacieszyć nową zabaweczką :) Zobaczcie co można zrobić:




Zdjęcia pochodzą ze strony deviantart i są podlinkowane. 




3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Twoje wyzwanie! Ja mam świra na punkcie porządków;) I za słowo, że pisania będzie tu więcej! A ja obiecuję czytanie:D Pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm... Coś mi się wydaje, że przez Ciebie tez spędzę dużo czasu na devianART :>. Cudowności!
    Trzymam kciuki za wszystkie P ;).
    P(!)S. Akurat zgłosiłam swoje wyzwanie na kramiku :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)