czwartek, 14 marca 2013

CANDY obsesyjne czyli słońcem opętanie

Postanowiłam przeskoczyć jedną porę roku. 

Tyle już czekamy na wiosnę, że może warto od razu przywołać lato?

Ostatnio myślę ciągle o plaży, piasku, szumie fal. Skrzeku mew, dzieci i hord turystów. Och słodke dźwięki wakacji. Chciałabym się smarować okropnymi kremami z filtrem, narzekać na czerwony nos i nosić sukienki z odkrytymi ramionami.

Na szczęście lato już niedługo ;)

A w oczekiwaniu na ciepło chciałabym zaprosić was na LETNIE rozdawnictwo.

Mówiłam ostatnio, że opętały mnie te bollywoodzkie bransoletki. Wyplotłam jeszcze kilka.

Pastelowe, cieniutkie, satynowe bransoletki, ze złotymi koralikami TOHO. Do przygarnięcia przez równie spragnioną lata istotę. Ja swój zestaw bedę je nosiła na mojej opalonej (hihihi) skórze do letnich ubrań. Poza bransoletkami hand-made do zabrania są trzy brzęczące, złote bransoletki z H&M.






Zasady mojego giveaway:

1. Zgłosić może się każdy, tym razem chciałabym jednak, by został moim obserwatorem na blogu lub FB.

2. Osoby zgłaszające się proszę o zostawienie komentarza pod tym postem - zostawcie również swój email i informację o tym pod jakim nickiem/imieniem obserwujecie.

3. I klasyczna prośba o zamieszczenie na swoim blogu podlinkowanego banerka.






Jeśli chcecie dostać podwójny los, proszę napiszcie o moim CANDY w poście na swoim blogu. (I koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu).


ZAPRASZAM WSZYSTKICH GORĄCO!!!




33 komentarze:

  1. Ha! Jestem pierwsza...?
    No to zaczynam kolejkę- obserwuję jako bianco, banerek (za chwilkę) na moim blogu:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie.

    bianco@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci z początku zazwyczaj nie wygrywają, ale lepiej ustawić się w kolejkę od razu, niż potem zapomnieć i przepuścić okazję na przechwycenie takich cudów!
    To ja Sugar Free, z bloga slodyczbezcukru.blogspot.com, czyli najbardziej pożądająca słońca istota w Polsce Wschodniej! Słońca i tych bransoletek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapisuję. Ja spragniona jestem wiosny, ale i na tą porę roku bransoletki świetnie pasują. Obserwuję już od jakiegoś czasu jako Anna Anna. Mój mail sosnowygaik@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Obserwuję jako Peggy Brown email: kamira1990@gmail.com
    :)
    pozdrawiam serdecznie a banerek już wisi :)
    http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnei ustawie sie w kolejce za tymi pięknościami , bransoletek nigdy dość. Obserwuję jako Iwona M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, jak nic też czekam na lato!!!!!!

    Obserwuję już od dłuższego czasu, a info o Candy podałam dalej:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lato ,lato , lato czeka ......
    zgłaszam się i ja
    Agnieszka Dancewicz
    http://agnieszka-dancewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: JoanneDevian
    Email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce. Może mi się poszczęści?:)

    Obserwuję jako ToTylkoJa.

    Email:happyafterblog@hotmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce i zostanę na dłużej :)
    Polubiłam jako trojanda
    E mail: trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, wiesz że uwielbiam bransoletki!! Baardzo! A takich to ja robić nie potrafię! Chcę wygrać, więc grzecznie staję w kolejce i czekam na szczęście w losowaniu. :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak to się stało, że takie candy chciało mi umknąć! Już staję w kolejce i banerek wieszam! Obserwuję już od jakiegoś czasu :) FB jest mi obcy. Mój mejl pieskie.szycie@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ! :D

    Obserwuje od pewnej chwili ;x
    E-mail - Raaaainboow@wp.pl
    Baner - Jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: SoutacheDesign
    email: mirelka89@wp.pl
    baner na moim blogu:
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja. Jest baner i post na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja sie ustawiam w kolejce po te sliczne bransoletki :)))moj e-mail zaneta12081975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawiły mnie te bransoletki i miłą chęcią poobserwuję dłużej jako Anita P.
    banerek na blogu
    email: niezwyklyzakatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się po te bransoletki ponieważ są śliczne i jestem ciekawa jak by się komponowały na mojej dłoni :)
    Obserwuję jako: Mania Beznazwiskowa
    e-mail: mania.adamiak@wp.pl
    blog: http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    PS. Może chciałabyś zapromować candy: http://blogowe-cukiereczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie i tak nie wygram, ale się zgłaszam :)
    OBserwuję jako : Aśka W
    E-mail: aska.wytrzes@op.pl
    blog : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Obserwuję jako: raeszka,
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  24. To sie zglaszam:)
    Obserwuje jako Koziolek
    koziolek69@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również zapoluję!.
    Obserwuję: ROMA
    reklamuję: epokapapierowa.blogspot.com
    spec-place@wp.pl
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczne-ustawiam się:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja i ja tez:) Bo kocham bransoletki,A twoje sa cudne:)
    pwdmisia@interia.eu i zapraszam do mnie na http://wolanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodziutkie - z chęcią stałabym się ich posiadaczką :)
    obserwuję i lubię na fb jako JA :) (czyli Joanna Cwynar)
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/
    mail: pracownia@jocart.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Monia Fioletowa
    Lubię jako Monia D.
    charmonia@gazeta.pl
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako regardless
    email: sylwia1906@o2.pl
    nie mam bloga, nie wiem więc czy mogę wziąć udział, ale jeśli tak to z chęcią to robię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. No to rzutem na taśmę :) Zapisuję się :)
    Obserwuję od dość dawna jako Agnieszka Kamińska
    e-mail: aga-daj@tlen.pl
    kulkiniesiulki.blogspot.com
    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)