niedziela, 16 grudnia 2012

Wyniki CANDY

Dziękuje wszystkim za udział w moim CANDY. To bardzo miłe, jak widzi się, że ktoś chciałby mieć wytwory naszych rąk. Chętnych na, jak to ujęła Dominikana, kota w worku było ponad 30 osób. Sprawiedliwa dłoń mojego Ukochanego wylosowała zwyciężczynię: Annę Kaczmar. GRATULUJĘ i czekam na adres i rozmiar nadgarstka. Anna sprawiła sobie na Gwiazdkę taki prezent:




Bransoletka prezentowana ostatnio i kolczyki do kompletu. Niestety zdjęcia robiłam przed chwilką i ich jakość jest dramatyczna. Za chiny ludowe nie mogłam uchwycić kolorów. Powiem o nich tylko, że zrobiłam je z amazonitu ( mojego ukochanego minerału, któremu jeszcze nie zrobiłam zdjęcia, które oddałoby jego urodę), howlitu i koala.

Wszystkich nowych obserwatorów witam serdecznie, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Postaram się nie przynudzać i prezentować ładne rzeczy.

12 komentarzy:

  1. Ana gratuluję ślicznej nagrody, a Tobie Asiu super zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje Ani, ale szkoda, ze to nie ja... :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mi w łóżku wszystkie sprężyny wyskoczyły. ^^ Kocham to dramatyczne zdjęcie. Nie mam pojęcia, ile może mieć mój nadgarstek. Muszę to namacalnie sprawdzić, na razie kręci mi się w głowie ze szczęścia, a w głowie tylko jedna myśl - BOSKI KOMPLET! Piękniejszego kota w worku nikt na Gwiazdkę nikt nigdy nie wymyślił. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację!
    Dziękuję za zabawę Joanno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ prezent świąteczny :) Gratulacje! Dziękuję Joanno za zabawę:) Jeszcze tu wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za zabawę:) I gratulacje dla zwycięscy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw! Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ochhhh ależ piękności! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)