czwartek, 27 września 2012

Playlista

Czego słuchacie przy pracy? Ja ostatnio może mało oryginalnie, ale wcale się tym nie przejmuję:) Moja playlista na dziś (to jest link do 13 piosenek, kliknijcie ikonkę you tube i możecie skopiować playlistę do siebie):



Musicie wiedzieć, że ostatnio nie oglądam w ogóle telewizji, radia słucham tyle co przy sniadaniu. Dlatego różne hity docierają do mnie dopiero, gdy grane są WSZĘDZIE. Ale dość dawno wyrosłam już z wieku, gdy ciągle trzeba być w muzycznej awangardzie, a słuchanie tego co "masa" jest obciachem. Słucham tego, co mi się podoba:) Dziś to będzie Lana Del Rey jutro aria z Madame Butterfly.

Niedługo więcej muzyki na moim blogu. Również  tej mniej hitowej. Zapraszam.

3 komentarze:

  1. Jeden z moich hiciorów ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać że ostatnio muzycznie nie nadążam bo słyszę te piosenki pierwszy raz:) Nie do końca trafia w mój gust ale kobieta ma zdecydowanie piękny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lanę odkryłam już jakiś czas temu, ale muzycznie: wizualnie zupełnie inaczej ją sobie wyobrażałam (że jest starsza i brzydsza ;)) więc jestem trochę w szoku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)