niedziela, 11 listopada 2012

Miłe gesty

W tym tygodniu przetoczyła się lawina wyróżnień i moge się pochwalić jeszcze dwoma:

Jeszcze jedno Liebster blog od ka.ma.mi z  bloga Twórczy Nieład.


I od Agnieszki Dancewicz. To wyróżnienie chciałabym przekazać Goya Rose,  przede wszystkim za miły nastrój jej bloga.


Dziękuję Wam bardzo! Naprawdę jest mi bardzo miło. 

Poniżej odpowiedzi na pytania ka.ma.mi, moje pytania i wyróżnienia przekazałam już wcześniej: 

1. Sutasz - kochasz czy może nienawidzisz? Oczywiście kocham:)
2. Barwy ciepłe czy zimne? Ciepłe.
3. Bigle zwykłe, angielskie czy może wkrętki? Angielskie są najładniejsze, ale czasami nie mogę ich założyć.
4. Zapięcie do bransoletki: typu toggle czy tradycyjny karabińczyk? toggle
5. Broszka: filcowa na zimę czy może tiulowa (lub z organzy) na lato? Zamiast broszki naszyjnik/wisior
6.Pudełeczko na biżuterię: złote czy srebrne? złote
7. Kolczyki: skromne maluszki czy może bardziej okazałe w formie ? skromne jeśli chodzi o sutasz, okazałe jeśli chodzi o tradycyjną biżuterię
8. Kolczyki: smukłe i długie czy krótsze i pękate? zależy od pory roku i mojego nastroju, zimą krótsze
9. Sutasz z dużą ilością koralików Toho (tak na bogato) czy może sutasz z większą ilością sznurka? więcej sznurka
10. Blog: wyłącznie rękodzielniczy czy może z postami na różne tematy? różne tematy, nie musi być osobiście
11. Co Ci się nie podoba w wyglądzie mojego bloga (tak krótko)? ustawiłąbym mniej postów na stronie, bo jest strasznie długa



3 komentarze:

  1. Ach Joanno, to bardzo miłe :) Oczywiście postawię na honorowym miejscu :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Banerek "przejściowy". Eksperymentowałam i okazało się, że stary gdzieś zaginął w czeluściach mojego komputera.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)