piątek, 17 sierpnia 2012

Początek...

Od czego zacząć pisanie bloga o biżuterii? Czy być odważnym i ekshibicjonistycznie pokazać pierwsze prace? Czy może przedstawić się, kto zacz, skąd, jak i dlaczego? Czy też może oddać hołd wybranej technice i z dokładnością encyklopedysty podać jej pochodzenie, znanych twórców, używane materiały?

No cóż, przedstawić się jest zawsze w dobrym tonie. Nazywam się Joanna, mieszkam w stolicy razem z moją rodziną i trzema kotami. Lubię rzeczy emanujące pięknem, dobraną starannie kolorystyką, które sprawiają czystą przyjemność samym swoim istnieniem. Kocham symetrię i harmonię, ale często odczuwam w stosunku do nich potrzebę buntu. Przeglądając otchłań internetu odkryłam biżuterię sutasz. Ostatnio spróbowałam sama zacząć ją tworzyć. Dziś przedstawiam jedną z moich pierwszych prac. Skromna i nierozbuchana w formie, ale w moich ulubionych kolorach. Stworzona chyba z myślą o upragnionych wakacjach na plaży. Mam nadzieje, ze jeśli ktoś tu trafi sprawi mu przyjemność oglądanie moich projektów.



2 komentarze:

  1. Witam nową Blogowiczkę :)
    I z przyjemnościa napiszę pierwszy komentarz.
    Kolczyki sa drobne, ale eleganckie. Widać, że starannie wykonane. Jak na początki jest bardzo dobrze. Proponuję tylko zmniejszyć lekko rozmiar zdjęć, by były tez ostrzejsze - przyjemniej będzie się oglądało Twoją biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i zapraszam:) Zdjęcia są dla mnie trudniejsze niż sutasz, postaram się je poprawić.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)