poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog


Spotkała mnie dziś bardzo miła rzecz ze strony bardzo miłej osoby. Dostałam moje pierwsze wyróżnienie - Liebster Blog.

Dziękuję Goya Rose





Zasady tego wyróżnienia:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi:

1. Czy czekolada biała jest czekoladą? TAK!!!

2. Dlaczego większość Blogerek ma koty? - Bo koty jonizują powietrze i dobrze wpływają na kreatywność.
3. Najśmieszniejszy film jaki widziałaś? Dziennik Bridget Jones
4. Przyprawa której nie lubisz? Kmin rzymski. Ueaaaa.
5. Wolisz budyń czy kisiel? Budyń. Tylko i wyłącznie czekoladowy.
6. Kraj w którym chciałabyś żyć? Polska, tylko lepiej urządzona.
7. Brad Pitt czy Johnny Deep ? :) O mamo. Johnny. Ale dwa razy zmieniałam odpowiedź ;)
8. Wolisz zmarznąć czy się spocić ? Zmarznąć.
9. Najdziwniejszy prezent jaki dostałaś? Hmmm. Słoik błota.
10.Co oznacza słowo "rakastan" Słowo wymyśłolne przez Goya Rose w celu wprowadzenia w zakłopotanie swoją niewiedzą wyróżnionych blogerek.
11.Kolor Twoich oczu? Czasem zielone, czasem piwne.



I blogi, które nominuję. Niestety tylko siedem. Wśród tych, do których zaglądam regularnie tylko te mają "mniejszą liczbę obserwatorów". Bloguję od niedawna...


Katalin - za chibi.

Białe Grochy - za grochy i za bycie równą dziewczyną.

Różowe Bąbelki - bo jest taka śliczna. A poza tym obserwuję jej bloga od pierwszego posta i trzymam kciuki, za rozwój.

Ruda Plecie - bo tak.

Mirmiłowo - za język, za niebieskie koty, za Bolesława.

Niezapominatka - za serce i zaszczepienie w mojej glowie pewnego marzenia.

I jeszcze jedno dla Izziland. To w pewnej mierze dzięki niej założyłam bloga, nawet jeśli ona nie zdaje sobie z tego sprawy.

I moje pytania:

1. Pers, dachowiec, czy Azor?

2. Szklanka jest w połowie pełna, czy w do połowy pusta?

3. Jakie trzy przedmioty zabrałabyś na bezludną wyspę?

4. Irokez czy warkocze?

5. Wino czerwone czy białe?

6. Ile poduszek leży na Twoim łóżku?

7. Ile masz ikonek na pulpicie?

8. Kawa z cukrem czy bez?

9. Pytanie demograficzne: Lambada, Makarena czy Gangnam Style?

10. Wolisz zupę pomidorową z ryżem czy z makaronem?

11. Casablanca czy Przeminęło z wiatrem?

10 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana za takie miłe wyróżnienie:* Jutro zabieram się do odpowiadania na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że Tobie też zmienia się kolor oczu :)
    co do feliway - dzięki za podanie sklepu, skonsultuję to z weterynarzem bo i tak muszę się go poradzić w sprawie antykoncepcji mojej małej kotki - nie wiem czy sterylka czy zastrzyki, czy jeden zastrzyk a potem sterylka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Formalności dopełnię jutro :) Żałuję tylko, że nie mogę oddać wyróżnienia, bo też lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, dziękuję! Niezmiernie się cieszę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło :) Hehe jestem równa dziewczyna ;))) Aha - szczególnie teraz z tą piłką to równa bynajmniej nie jestem ;)))

    A mniejsza liczba obserwatorów to jest poniżej ilu? 50? 100? 300? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zawsze jak zostawiam u Ciebie komentarz, to uśmiecham się na widok Twojej zachęty dla komentujących ;) Ja uznałam, że mniejsza to do do około 60. Zależy chyba o czym blogi. Urodowe dzieczyny mają w tysiącach...

      Usuń
    2. Serio??? Trzeba się przebranżowić ;) Tylko gdzie ta moja uroda się podziała????... ;)

      Usuń
  6. Dziękuje kochana!!! Jak ładnie o mnie napisałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie:) I za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)