sobota, 20 października 2012

Spis Polskich Blogów Handmade


Skacząc z kwiatka na kwiatek po łące blogosfery trafiłam na świeżutki blog: Spis Polskich Blogów Handmade. Pomysł bardzo mi się podoba, zajrzyjcie tam koniecznie. Bloger nie ma strony głównej, która ułatwiałaby kontakt, więc taka inicjatywa dla mnie jest bardzo interesująca. Wcześniej trafiłam na listę blogów modowych i 

Ja swój blog dodałam już do listy. 

Nowe sutaszowe projekty szyją się wolno, zwłaszcza, że jakoś krytyczna się zrobiłam i wczoraj w przypływie emocji pocięłam zaczętą pracę, wstrętne sznurki się pokrzywiły! W rezultacie cały projekt zaczęłam od nowa, w sumie tylko główna idea pozostała taka sama. A dziś zajmuję się intensywnie innym rodzajem twórczych rozrywek - przycinanie blatu kuchennego:) Ale jeszcze tylko to i nareszcie koniec bałaganu, który mam w domu od tygodnia. 



1 komentarz:

  1. uwielbiam Queen (to tak odnośnie poprednio wpisu), nie wiedziałam że isteniej spis blogów handmade! Sutasz to coś dla osób o wiele bardziej cierpliwych niż ja, ale efekty zdecydowanie są warte włożonego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)