poniedziałek, 29 października 2012

New Orleans

Kolejna bransoletka. Dla odmiany po perłach i ecru bardzo kolorowa. Dużo pomarańczowego korala plus odrobina czerwonego i różowego, różowy kalcyt,  i turkusowe koraliki Toho. Być może niedługo powstanie więcej bransoletek. I to chyba nie tylko sutaszowych, rękodzieło wciąga! Zwłaszcza, że jest tyle pomysłów i technik. Zaczęłam marzyć o maszynie do szycia....

Muszę wam powiedzieć, że bardzo się ciesze, że zaczęłam przygodę z igłą i sznurkami. Bo sutasz jest dla mnie cudownie odprężającą  rozrywką. A dodatkowo niezwykłą przyjemność sprawia dzielenie się swoimi dziełami. Przyznam, że wcześniej miałam tylko kilka blogów, na które regularnie zaglądałam (głównie kocie i kulinarne), wraz z rozwojem hobby okrywam przestrzeń blogową i to ilu pozytywnych ludzi w niej tworzy. Na pewno jest wiele zdolniejszych ode mnie sutaszystek, kreatywnych i z większym polotem, tym bardziej jestem wdzięczna wszystkim odwiedzającym i obserwującym moje poczynania:)








17 komentarzy:

  1. oooch, jest cudowna! fantastyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, kolorki są niesamowicie ożywiające. Podpisuję się pod Twoim przyznaniem się do nałogu;) nie tylko sutasz, beading też uzależnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, żed tyle technik kusi dookoła. Mnie bardzo kusi filc. I szycie ogólnie.

      Usuń
  3. piękne kolorki super zapięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyzująca, pięknie dobrane kolory, a jeszcze piękniej wykonana. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory w tych Zawijaskach Twoich :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie polotu nie brakuje Twoim sutaszowym haftowańcom. Są lekkie, wdzięczne i bije z nich cała przyjemność ich tworzenia. Jeszcze więcej miłych chwil z sutaszem... . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na twoje prace stwierdzam, że ani kreatywności ani polotu nie brakuje :D
    A bransoletka jest cudna!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Muszę przyznać, że stosujesz niecodzienne zestawienia kolorystyczne, a wszystko tak wspaniale do siebie pasuje! Odważna dziewczyna z Ciebie i bardzo dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam bardzo za wszystkie komentarze. W sutaszu uwielbiam to mieszanie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolory! :) w taką szarą pogodę potrzeba trochę rozjaśnienia ;)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja tu chętnie zaglądam i jestem pod wrażeniem twojej precyzji i staranności z jaką wykonujesz swoje dzieła dziękuję za gratulacje i zapraszam po wyróżnieni do mnie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)