czwartek, 4 października 2012

Indian Summer

Dziś gorąco, ale jesiennie. Czyli Indian Summer.Niestety ciepłe dni, takie jak dzisiejszy niedługo się skończą. Ale na razie staram się korzystać z pogody, która chyba mnie zainspirowała do zrobienia tych kolczyków. W roli głównej tym razem agat brązowy. Gdy dostałam paczuszkę ze Skarbów Natury, byłam zaskoczona jaki lśniący jest ten kamień! Jest tak piękny, że nie potrzebował wielkiej oprawy. Poza tym na razie cały czas podobają mi się małe formy. Sama zabawa z miksowaniem kolorów mi wystarcza. Może niedługo zrobię coś większego, ale moooooże. (Cały czas straszy mnie bransoletka - trochę przeszarżowałam(:, ale jest już prawie, prawie skończona, ma okropnie dużo zawijasków). A co do dzisiejszej pracy, to dzięki dla SAADII za drobną poradę.










11 komentarzy:

  1. W Szczecinie dziś niestety pochmurno, chłodno i deszczowo :(
    Ale kiedy patrzy się na taką piękną, nasyconą barwami biżuterię od razu robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś chodziłam w krótkim rękawku. Uwielbiam taką jesień.

      Usuń
  2. U mnie też dzisiaj letnia pogoda :) A kolczyki doskonałe, jestem pełna podziwu jakie to wszystko jest precyzyjne:) I ile trzeba mieć cierpliwości:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakosc zdjec znacznie sie poprawila :) kolczyki bardzo mi sie podobaja, tryskaja energia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze dziewczęta. Bardzo mi miło, że do mnie zaglądacie. Izziland - staram się, baaaaardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki i piękny ten kamień, szczególnie ta łezka. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sa przepięne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolorystyka, a i wykonanie nie pozostawia miejsca na czepialstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! bardzo ładne! Nie przedobrzone, skromne ale przyciągające wzrok. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Lubię gadatliwych gości ;)